جلسه ارزیابی و پیشرفت گزارش کار پروژه بین المللی منارید با حضور کارشناسان ارشد سازمان جنگلها و مراتع کشور و کارشناسان بین المللی تسهیلات جهانی محیط زیست خانم "استا فنی هاج" و آقای "جیتند را کومارسینها" در دانشکده منابع طبیعی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه یزد، این جلسه در راستای تفاهم نامه همکاری مشترک میان دانشگاه یزد و پروژه بین المللی منارید (تقویت و انسجام سازمانی در راستای مدیریت یک پارچه منابع طبیعی) برگزارشد.
در این جلسه با تأکید بر اجرای موضوع تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه یزد و پروژه بین المللی منارید، روند پیشرفت کار و ارزیابی طرح پتانسیل تنوع زیستی و ترسیب کربن در حوزه آبخیز بهاباد یزد (عرصه پایلوتهای پروژه منارید) و ارایه راهکارهای عملی به منظور حفظ تنوع زیستی و افزایش ترسیب کربن تشریح شد.
شایان ذکر است در این تفاهم نامه، حمایت از طرحهای تحقیقاتی، سرمایه گذاری مشترک، توسعه همکاریهای مشترک ملی و بین المللی، تلاش در جهت جذب اعتبارات مالی طرحهای مشترک در زمینه فناوریهای نو مورد تأکید قرار گرفته است.
منبع خبر: دانشکده منابع طبیعی
تصاویر: مهدی دهقان چناری
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

جمعه 26,ژوئن,2026